مجموعه  زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات انواع مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت بندرخت فلزی ریلی تاشو در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف بندرخت و معرفی بهترین آن هاخرید بندرخت کودک تاشو ریلی ارزانآخرین قیمت بندرخت سقفی و شوفاژیپخش عمده بندرخت فلزی ضد زنگ همراه با گارانتیفروشندگان بهترین بندرخت استیل باکیفیت

امروزه با توجه به زندگی آپارتمانی و فضای کم تراس و بالکن ها، نیاز به یک بند رخت تاشو از لوازم ضروری زندگی می باشد. بند رخت ها در انواع مختلف فلزی و پلاستیکی تولید می شوند و برای فضا های مناسبی از جمله بالکن، اتاق خواب، سقف، بالای شوفاژ و … قابل استفاده هستند. بسیاری از این بند رخت ها به دیوار نصب می شوند و فضایی را اشغال نمی کنند. اما این در میان بند رخت های تاشو ریلی بسیار متقاضی دارد. قیمت این بند رخت ها متفاوت می باشد. قیمت بندرخت فلزی در بازار تهران بستگی به نوع آن دارد. آخرین قیمت بندرخت فلزی ریلی تاشو در بازار تهران را می توانید با مراجعه غیر حضوری و از طریق سایت های فروش اینترنتی مشاهده نمایید. 

آخرین قیمت بندرخت فلزی ریلی تاشو در بازار تهران

انواع مختلف بندرخت و معرفی بهترین آن ها

انواع مختلف بندرخت و معرفی بهترین آن هابند رخت های آپارتمانی که مشکل خشک کردن لباس ها را در اسرع وقت حل کرده است، انواع مختلفی دارد:

  • بند رخت دیواری
  • بند رخت ایستاده
  • بند رخت جمع شو 

ساختار این بند رخت ها از پلاستیک، چوب و فلز هست که اگر با فلز ساخته شود جنس آلومینیومی و یا استیل دارد که بسیار سبک و ضد زنگ می باشد و از مقاومت بالایی هم برخوردار است.

هر کدام از انواع بند رخت کاملا کاربردی و مفید است. بند رخت های دیواری به دیوار نصب می شوند و نیازی به جا به جایی ندارد. بند رخت ایستاده مانند چتر عمل می کند و لباس ها به وسیله میله های باریک از آن آویزان می شوند و بند رخت جمع شو پس از هر بار استفاده به راحتی جمع می شوند و جای زیادی را اشغال نمی کنند و دکوراسیون منزل را به هم نمی زند. 

خرید بندرخت کودک تاشو ریلی ارزان

خرید بندرخت کودک تاشو ریلی ارزانبندرخت کودک جز پرکاربرد ترین و بهترین بندرخت هاست. امروزه مادران جوان به خاطر رعایت بهداشت و جدا بودن لباس های کودک از بزرگسالان نیاز به بند رخت مجزا برای کودک دارند.

این بند رخت های مخصوص کودک با سایز کوچک و طرح ها و رنگ های کودکانه تولید می شود و جز لوازم سیسمونی محسوب می شود. 

بند رخت کودک مانند سایر بند رخت ها انواع مختلف ایستاده، تاشو، دیواری، جمع شو و … دارد که با توجه یه سلیقه و فضای زندگی به فروخته می شود. 

آخرین قیمت بندرخت سقفی و شوفاژی

آخرین قیمت بندرخت سقفی و شوفاژیبند رخت های سقفی و شوفاژی جز پر فروش ترین بند ها هستند که به راحتی بالای شوفاژ و یا سقف نصب می شوند. بند های سقفی بیشتر برای تراس و بالکن ها نصب می شود و پس از استفاده به کشش بسیار ساده جمع می گردد.

بند های شوفاژی که در بازار بسیار متقاضی دارد روی شوفاژ نصب می شود و به سرعت لباس ها را خشک می کند و دیگر نگران کمبود فضای شوفاژ برای خشک کردن نباشید. بند رخت های شوفاژی جز ارزانترین بندرخت ها محسوب می شوند. 

پخش عمده بندرخت فلزی ضد زنگ همراه با گارانتی

پخش عمده بندرخت فلزی ضد زنگ همراه با گارانتیبند رخت های فلزی باید از جنس آلومینیومی یا استیل باشد که ضد زنگ باشند. در غیر این صورت، محصول خیلی زود زنگ می زند و کارایی ندارد. 

برای خرید عمده بندرخت فلزی ضد زنگ همراه با گارانتی تعویض فقط کافیست به سایت های اینترنتی و نمایندگی فروش لوازم بهداشتی رجوع کنید و کالای مورد نظر خود را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید. 

فروشندگان بهترین بندرخت استیل باکیفیت

فروشندگان بهترین بندرخت استیل باکیفیتبند رخت های استیل با کیفیت همواره اولین انتخاب برای بند رخت بوده اند. چون هم زیبایی بیشتری دارد و هم در مقابل وزن لباس و زنگ زدگی مقاوم می باشد.

فروشندگان این محصول معمولا پلاسکو داران و فروشندگان لوازم بهداشتی ساختمانی هستند که محصولات اصل را با ضمانت تعویض و گارانتی به فروش می رسانند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به سایت های مجاز و فعال رجوع کنید و از قیمت ها، برند ها و مدل های مختلف دیدن نمایید و مناسب ترین گزینه را با نازل ترین قیمت خریداری کنید. 

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید