مجموعه  زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات انواع مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بند رخت ایستاده ویدا دو طبقه چرخ دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه بند رخت ویدا
قیمت بند رخت ویدا

قیمت بند رخت ایستاده ویدا به عنوان یکی از مدل های معروف بازار نوسان خیلی کمی دارد و می توان به راحتی یکی از آن ها را از طریق تولید کننده بند رخت دو طبقه چرخ دار سفارش داد. البته بند رخت ویدا مدل سه طبقه هم دارد که تولید آن محدود تر است و گاهی ناموجود می شود.

بند رخت سه طبقه چرخ دار

از زمان های دور مادربزرگ ها بعد از شستن و تمیز کردن لباس ها آن ها رو بیرون از منزل روی طناب رخت آویز پهن می کردند و منتظر بودند تا خشک شود. در این بین ممکن بود اتفاقات ناخوشایند زیادی برای آن ها رخ دهد و مجبور به شست و شوی مجدد لباس شوند. بند رخت ایستاده ویدا اگر آن زمان بود خیلی کمک کننده بود!

روزهای تابستان باد فراوانی وجود دارد و گاهی تبدیل به طوفانی می شود. این باد ها و طوفان ها لباس را از گیره طناب رخت کنده و به پرواز در می آوردند و بعد هم لباس ها روی زمین خاکی یا کثیف می افتادند. در این جا لباس باید مجدد شسته می شد و برای خشک شدن به باد و آفتاب سپرده می شد.

قیمت بند رخت ویدا

تازه این سناریو بدترین سناریو نبود. در صورتی که بند رخت فلزی آپارتمانی نداشته باشید ممکن است باد لباس را با خود به دوردست ها ببرد و با لباس نازنینی که ممکن بود خیلی هم گران باشد وداع کنید.

در زمستان ها هم که تکلیف روشن است. در صورتی که بخواهید در روزهای سرد یا بارانی لباس بشویید احتمالا نتیجه کار خیلی شما را راضی نمی کند. تصویر لباس های یخ زده که در خاطرات کودکی همه کسانی که در خانه های ویلایی زندگی کرده اند احتمالا وجود دارد. همچنین ممکن است لباس به علت رطوبت بالا به هیچ وجه خشک نشود.

قیمت بند رخت ویدا

اگر با این مشکلات آشنا باشید شاید برایتان باارزش باشد که قیمت بند رخت ویدا را به صورت ارسال مستقیم از درب کارخانه دریافت کنید. همچنین انواع دیگر بند رخت دو طبقه چرخ دار را در صورت نیاز تهیه کنید تا دچار این مشکلات عذاب آور نشوید.

بند رخت های چرخ دار برای جابجایی راحت تر توسط کاربر ایجاد شده اند. 4 عدد چرخ از جنس پلاستیک نشکن ABS کمک می کنند تا دیگر نگران حرکت دادن بند رخت به قسمت های مختلف فضای داخلی منزل نباشید.

کارخانه بند رخت ویدا

شاید بدانید که کارخانه بند رخت ویدا در شهر مقدس قم واقع شده است. این کارخانه با داشتن ماشین آلات خم کاری و برش کاری بروز CNC فرایند دقیق اندازه گیری را انجام می دهد تا مونتاژ بند رخت به صورت خیلی آسان صورت بگیرد و حتی مشتریانی که اطلاعات فنی زیادی ندارند به سادگی بتوانند فرایند سرهم سازی بند رخت ویدا را انجام دهند.

قیمت بند رخت

رنگ بندی بند رخت ویدا دو طبقه چرخ دار در حال حاضر به صورت آبی و صورتی است که مدل صورتی از آبی پرفروش تر است. البته در آینده احتمالا رنگ های جدیدی هم به مجموعه اضافه خواهد شد. این کارخانه از طریق تیپاکس و شرکت پست به تمام کشور ارسال دارد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید