مجموعه  زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات انواع مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار معروف ترین برند بندرخت فلزی تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

معروف ترین برند و مارک های تولید کننده بندرختبازار بزرگ فروش انواع بندرخت آسان بند ایرانیخریدار اینترنتی بندرخت فلزی تاشو ارزانتولیدی انواع بندرخت فلزی و استیل در تهرانلیست قیمت بندرخت آپارتمانی سقفی

بازار بندرخت فلزی در دهه های گذشته به علت رشد فرهنگ آپارتمان نشینی رشد بسزایی داشته است. از آنجایی که بسیاری از افراد دسترسی به حیاط یا فضای آزاد برای آویزان نمودن لباس های خود ندارند, ترجیح می دهند با استفاده از یک بندرخت استیل ضد زنگ آنها را در کنار شوفاژ یا در فضای داخلی منزل خود آویزان نمایند.

بازار معروف ترین برند بندرخت فلزی تاشو

معروف ترین برند و مارک های تولید کننده بندرخت

معروف ترین برند و مارک های تولید کننده بندرخت

با توجه به رشد بازار بندرخت فلزی بسیاری از تولیدی ها محصولات فلزی مبادرت به تولید انبوه بندرخت ارزان نموده اند و توانسته اند بخش بزرگی از این بازار را تصاحب نمایند. اگر شما خریدار اینترنتی بندرخت هستید, در این قسمت به معرفی برخی معروف ترین برندها و مارک های تولید می پردازیم:

  • بندرخت سامینا از نوع تاشو:

این بندرخت از نوع دیواری و تاشو بوده و جنس آن از فلز ضد زنگ مرغوب می باشد. طول بندهای این محصول در حالت کاملا باز 12 متر بوده و توانایی تحمل وزن 8 کیلوگرم را دارا می باشد.لازم به ذکر است که این بندرخت برای فضاهای کوچک مثل آشپزخانه یا حمام بسیار مناسب است.

  • بندرخت براسیانا

این محصول ساخته شده از استیل ضد زنگ و پلی اتیلن بسیار مرغوب می باشد و به واسطه استحکام مواد به کار رفته در ساخت آن, توانایی تحمل وزن های سنگین را نیز داراست. این بندرخت دارای ابعاد استاندارد و تاشو می باشد و بنابرین فضای زیادی را اشغال نمی کند و اندازه ی آن برای استفاده روزمره ی یک خانواده 3 ت 4 نفره کاملا مناسب است.

  • بندرخت ریلی سارینا

این بندرخت از نوع دیواری, ریلی و تاشو بوده و به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می کند. جنس این محصول از استیل ضد زنگ بسیار مرغوب بوده و در برابر رطوبت بسیار مقاوم است از این برای فضاهای مرطوب مانند حمام یا استخر گزینه ی بسیار مناسبی است.

  • بندرخت بازشو مدل ونوس

اگر حجم لباس های شما زیاد است و نیاز به بندرختی بزرگتر دارید این محصول می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. بندرخت ونوس دراری سه طبق می باشد و این امکان را به شما می دهد که انواع لباس را به صورت جداگانه روی آن آویزان نمایید. همچنین چرخ دار بودن این محصول باعث می شود بتوانید به راحتی آن را در منزل جابه جا کنید.

  • بندرخت آرتیستون صنعت

این محصول از جنس فولاد ضد زنگ با روکش کروم بوده که از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار است و به واسطه ی نوع ساخت, قابلیت تحمل وزن های سنگین را داراست.

بازار بزرگ فروش انواع بندرخت آسان بند ایرانی

بازار بزرگ فروش انواع بندرخت آسان بند ایرانیاگر به دنبال خرید بندرخت آسان بند هستید گزینه های فراوانی در بازار ایران موجود می باشند. اکثر بندرخت های آسان بند موجود در بازار وارداتی از کشور های چین و ترکیه می باشند ولی تولید کننده های داخلی نیز در سال های اخیر توانسته اند بر تکیه بر دانش بومی اقدام به تولید بندرخت های باکیفیت با قیمت های رقابتی نمایند.

خریدار اینترنتی بندرخت فلزی تاشو ارزان

خریدار اینترنتی بندرخت فلزی تاشو ارزاندر صورتی که شما زمان کافی برای گشت و گذار در بازار برای خرید بندرخت فلزی تاشو و ارزان ندارید, می توانید با جستجویی سریع در فضای اینترنت محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. بسیاری از تولید کننده های داخلی و وارد کنندگان بندرخت وبسایت اختصاصی خود را دارا می باشند و سایرین نیز محصولات خود در فروشگاه های آنلاین عرضه می کنند.

تولیدی انواع بندرخت فلزی و استیل در تهران

تولیدی انواع بندرخت فلزی و استیل در تهرانبندرخت فلزی و استیل در اکثر کارخانجات صنایع فلزی در سرتاسر ایران تولید می شود ولی تولیدی های استان تهران در تولید و کیفیت سرآمد می باشند. محصولات تولید این کارخانجات در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی در سطح کشور و همچنین فروشگاه های اینترنتی قابل مشاهده و خریداری هستند.

لیست قیمت بندرخت آپارتمانی سقفی

لیست قیمت بندرخت آپارتمانی سقفیبندرخت آپارتمانی سقفی به دلیل اشغال فضای بسیار کم و قیمت مناسب در سال های اخیر تقاضای بسیار بالایی در بازار داشته و بسیاری از تولید کنندگان مبادرت به تولید این نوع از رختاویز نموده اند. قیمت این نوع بندرخت در بازار بسیار متغیر می باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید