مجموعه  زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات انواع مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده میز اتو به قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید میز اتو حصیری با دوام بالا فروش میز اتو هدیه در اندازه ها و مدل های مختلف سفارش میز اتو تاشوی ریلی داخل کمد پخش انواع میز اتو در بهترین قیمت و کیفیت

خرید و فروش میز اتو به قیمت عمده و نرخ ارزان به علت گستردگی و متنوع بودن آن کار چندان سختی نیست. با این حال برای انتخاب بهترین و در عین حال کاربردترین نوع آن توجه به برخی ویژگی ها و مزیت های کاربردی این محصول توصیه می شود. برای خریداران عمده و مراکز پخش، استعلام قیمت و هم چنین اطلاع از مدل های جدید تولیدی نیز امر ضروری است. از چه طریقی می توان به این اطلاعات دسترسی داشت تا ضمن جلب رضایت مشتری، سود مناسبی را نیز به دست آورد؟

فروش عمده میز اتو به قیمت ارزان

خرید میز اتو حصیری با دوام بالا

خرید میز اتو حصیری با دوام بالا یکی از کارهای روزمره و در عین حال مهم اتو کشیدن لباس ها است. اکثر خانم های خانه دار و برخی از آقایان ساعات هایی از هفته را به این امر اختصاص می دهند. بنابراین داشتن یک میز اتو درجه یک و باکیفیت از نظر شکل ظاهری و کارآیی اهمیت زیادی در رضایت شما خواهد داشت.
از این رو لازم است قبل از اقدام به انتخاب و خرید این محصول، فاکتورهایی را جهت داشتن بهترین نوع آن با توجه به بودجه خود در نظر بگیرید. برخی از مهمترین مواردی که در انتخاب انواع میز اتو تاثیرگذارند عبارتند از:

  1. در نظر گرفتن اندازه میز اتو: اگر محیط اتاق شما بزرگ است، میزهای سایز بزرگتر را انتخاب کنید که در اتوکشی راحت تر باشید.
  2. توجه به عادات اتوکشی: انتخاب میز اتو مناسب باید بر اساس عادت های شما باشد. به عنوان مثال اگر این کار به صورت ایستاده برای شما راحت تر باشد، توصیه می شود میزهای ایستاده را خریداری کنید.
  3. وزن میز اتو: هیچ گاه میزهای سنگین را نخرید چرا که برای جابجایی آن مشکل خواهید داشت.

امروزه انواع میز اتو حصیری به واسطه وزن مناسب، بادوام بودن و همچنین مقاومت بالا در برابر حرارت گزینه مناسبی برای خرید این محصولات است. برخی از مدل های عرضه شده به بازار دارای کمد بوده که به راحتی می توانید اتو و لباس های خود را در آن جای دهید.

فروش میز اتو هدیه در اندازه ها و مدل های مختلف

فروش میز اتو هدیه در اندازه ها و مدل های مختلف کارخانه های بسیاری در زمینه تولید میز اتو فعالیت می کنند. یکی از برندهای معتبر تولیدکننده انواع میز اتو در بازار داخلی شرکت هدیه است. محصولات تولیدی هدیه را با توجه به جنس کفه میزها می توان به دو گروه میز اتوهای پلیمری و نیوپان طبقه بندی نمود.
هر کدام از میزهای تولیدی این شرکت ویژگی ها و مزایای خاص خود را دار می باشند. در این میان انواع میز اتو ایستاده هدیه به علت تنوع بالا در طراحی طرفداران بیشتری دارد.

برخی از پرفروش ترین انواع میز اتو ایستاده هدیه در بازار که قیمت و نرخ مناسبی نیز دارند عبارت است از:

  • میز اتو ایستاده پریزدار
  • میز اتو ایستاده یونی وان
  • میز اتو ایستاده ژانت دار
  • میز اتو ایستاده کلاسیک یا ساده

گفتنی است که میزهای اتو کلاً در 4 سایز مختلف تولید می شوند. اگر برای محیط های کوچک و آپارتمانی به دنبال میز اتو هستید، مدل هایی با سایزهای 110 در 30 سانتی متر بهترین گزینه هستند.
انواع میزهای 38* 124 سانتی متری و میزهای 45*124 و میزهای 45*135 سانتی متری نیز نمونه های دیگر تولیدی بر اساس استاندارهای تاییدی می باشند که از نظر شکل ظاهری دارای تنوع بالایی هستند.

سفارش میز اتو تاشوی ریلی داخل کمد

سفارش میز اتو تاشوی ریلی داخل کمد یکی از بهترین گزینه های این محصول برای خانه های کوچک میز اتو ریلی است.  این مدل میزها که امکان نصب در کمدهای دیواری نیز دارند شامل دو قسمت میز و پایه از جنس های چوب و فلز می شوند.
نوع ریل این میزها دو تکه یا سه تکه ساچمه ای بوده که امکان حرکت میز را به آسانی فراهم می کنند. انواع میز اتو ریلی نیز از نظر سایز دارای تنوع بالایی است که به همین علت توصیه می شود در هنگام خرید به ویژگی هایی مانند طول میز، ارتفاع، عرض سبد آن و همچنین جنس بدنه توجه داشته باشید.

میز اتو کابینتی نیز یکی دیگر از مدل های جدید و در عین حال مناسب برای ساختمان های کوچک می باشد. این محصول از نظر طراحی شکل کمد بوده و برخی مدل ها نیز دارای یک چهارپایه برای نشستن نیز می باشند. 
پایه ها و کمد این میزها از جنس چوب معمولی یا ام دی اف ساخته می شوند. روکش روی میز اغلب از جنس پارچه های نخی با قابلیت شستشو هستند و اغلب دارای پد مخصوص اتو کشی نیز می باشند.
مدل های دارای دو و سه کشویی جزء پرفروش ترین های بازار هستند. البته توجه کنید که جنس بدنه میز و هم چنین فاکتورهای دیگری مانند وزن میز، داشتن سیم رابط و جایگاه اتو در تعیین قیمت فروش آنها تاثیرگذار خواهند بود.

برای سفارش میز اتو ارزان تاشوی ریلی و کابینتی انتخاب های متعددی خواهید داشت که با توجه به بودجه و هزینه خود می توانید بهترین و در عین حال کاربردی ترین آنها را انتخاب نمایید. در این میان جاگیر نبودن میز و کارآیی آنها باید مهمترین فاکتور شما برای خرید میز اتو مناسب باشد.

پخش انواع میز اتو در بهترین قیمت و کیفیت

پخش انواع میز اتو در بهترین قیمت و کیفیتمیز اتوهای استیل و آلومینیومی جزء مدل های با کیفیت به شمار می روند چرا که با داشتن وزن سبک از طول عمر بالایی برخودرار می باشند و در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت نیز مقاومت بالایی دارند.
برای حفاظت کودکان خود نیز می توانید مدل های جدید یعنی میز اتوهای دارای قفل کودک را انتخاب کنید. انواع میز اتو بوش این قابلیت را داشته و به راحتی در نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر قابل تهیه هستند.

بهترین میز اتو بدون در نظر گرفتن شکل ظاهری، جنس بدنه و دیگر قابلیت ها باید دارای گارانتی تعویض و تعمیر باشد. بنابراین به هیچ عنوان برای میزهای بدون گارانتی هزینه نکنید. به ویژه اگر میز انتخابی شما دارای قفل کودک یا ریل دار باشد حتما نیاز به گارانتی خواهند داشت.
در اینجا باید خاطر نشان کرد که دانستن تکنیک اتوکشی نیز نقش مهم و مستقیمی در میزان رضایت شما از میز اتو دارد. بنابراین توجه به این نکات نیز بسیار ضروری خواهد بود. اگر می خواهد از اتوکشیدن خود لذت ببرید رعایت نکات و تکنیک های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

  1. اگر میز اتو شما کوتاه و بدون پایه است حتماً زیر میز اتو یک پارچه نخی پهن کنید تا از پرزگرفتن لباس جلوگیری کرده باشید.
  2. هنگام اتوکشی یک تکه فویل آلومینیومی را زیر پارچه میز اتو قرار دهید. این امر به انتقال مناسب دما به دو قسمت زیر و بالای پارچه لباس کمک زیادی می کند.
  3. اگر پارچه و رویه میز اتو نم دار باشد بگذارید با حرارت اتو خشک شود.

تمامی این موارد و نکات در کنار انتخاب بهترین نوع میز اتو، به شما کمک می کنند تا در اتوکشی مهارت بالایی داشته باشید و در نهایت از پوشیدن لباس های اتو شده خود بیشترین لذت را ببرید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید