مجموعه  زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات انواع مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش بند رخت شوفاژی

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره انواع بند رخت چه می دانید؟بررسی کیفیت انواع بند رخت شوفاژی

بند رخت شوفاژی وسیله ای است که برای خشک کردن لباس هایی به کار می رود که فضای بازی برای خشک کردن آن ها وجود ندارد یا بسیار کم است و بیشتر برای کسانی که به حیاط دسترسی ندارند  کاربرد دارد و چون این افراد به فضای باز، برای پهن کردن البسه دسترسی زیادی ندارند، استفاده از بند رخت شوفاژی می تواند کمک بسیار بزرگی به این افراد کند.

این وسیله  در فصل زمستان و سرما  برای آپارتمان نشینان مفید است،حتی برای  کسانی که در منازل مسکونی حیاط دار زندگی می‌کنند نیز مفید است.

نمایندگی فروش بند رخت شوفاژی

درباره انواع بند رخت چه می دانید؟

درباره انواع بند رخت چه می دانید؟ بند رخت یا لباس به انواع مختلفی چون طناب سیمی، طناب معمولی و بند شوفاژی، بند آی هوم و همچنین بند سقفی،تقسیم می شود.

طناب سیمی: حالت میز مانند است که به صورت چندین طناب از جنس سیم در کنار هم قرار گرفته است و لباس ها را روی این سیم ها پهن می‌کنند تا خشک شود. به این نوع طناب سیمی، بند رخت تاشو نیز می گویند که به راحتی قابلیت جابجایی دارد. طناب سیمی در همه ی منازل مسکونی و آپارتمان‌ها قابل استفاده است و این وسیله به راحتی در آپارتمان های تراس دار هم قابل نصب است. 

 طناب معمولی:نوع دیگری از بند رخت، طناب معمولی است که در همه جا قابل دسترس است و قدیمی ترین نوع بند طناب است و  بیشتر برای منازل مسکونی حیاط دار استفاده می‌شود.

بند رخت شوفاژی : یکی از جدیدترین بند رخت ها محسوب می‌شود که شوفاژ در خشک کردن البسه تأثیر اساسی دارد، این طناب به شوفاژ وصل می‌شود و گرمای حاصله ی شوفاژ باعث می شود که لباس ها به سرعت خشک شوند.

 بند رخت آی هوم : این نوع محصول برای فضاهای کوچک طراحی شده است.

 بند رخت سقفی : بیشتر برای البسه های کوچک مثل لباس زیر و لباس کودک کاربرد دارد.

بند رخت کلاسیک:  یکی از بند رخت های مناسب برای شرایط نا مناسب هوا است این نوع محصول از همه لحاظ مورد تأیید است و در همه جا قابل استفاده است.

استفاده از این نوع بند رخت ها که گفته شد  در هر صورت مفید است بخصوص مواقعی که شرایط جوی هوا نا مساعد باشد مثل باد و برف و باران.

بررسی کیفیت انواع بند رخت شوفاژی

بررسی کیفیت انواع بند رخت شوفاژی  کیفیت بند رخت بستگی به جنس و نوع آن دارد. جنس بعضی از آن ها از آلومینیوم است و بعضی دیگر از جنس های مرغوب تر. هرچه جنس بند رخت شوفاژی بهتر باشد مسلماً دوام آن بهتر خواهد بود و کیفیت و رنگ آن به سرعت از بین نمی رود بعضی از جنس بند رخت ها طوری است که با چند بار  پهن کردن لباس ،کیفیت خود را از دست می‌دهد چون لباسهای خیس روی این طناب انداخته می شود خیسی لباس باعث می شود که رنگ و روی آن به سرعت از بین برود .

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید