مجموعه  زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات انواع مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده بند رخت تاشو اپارتمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با رخت آویزهای دو تکهمرکز صادرکننده انواع بند رخت تاشو اپارتمانی

این روزها با کوچک شدن فضای خانه های شهری یکی از مشکلاتی که برای افراد به وجود می آید کمبود جا برای پهن و خشک کردن لباس ها می باشد. در چنین شرایطی که نمی توان از بند و طناب استفاده نمود، بهترین انتخاب استفاده از بند رخت تاشو اپارتمانی است. قیمت این محصول کاربردی و با ارزش به صورت عمده بسیار ارزان و مناسب است و می تواند به خوبی فضای لازم برای خشک شدن انواع لباسها را به وجود آورد.

قیمت عمده بند رخت تاشو اپارتمانی

آشنایی با رخت آویزهای دو تکه

آشنایی با رخت آویزهای دو تکه یکی از بهترین گزینه هایی که می توانیم از آن برای خشک کردن لباس های خود در تراس و یا حیاط خانه استفاده نماییم، رخت آویز می باشد. معمولاً شرکت های تولید کننده این محصول از بهترین فلزات برای طراحی و ساخت آن استفاده نموده اند و همین امر باعث شده است که با قرار گرفتن در معرض رطوبت، نور آفتاب و انواع تغییرات جوی، هیچگونه آسیبی به ساختار آن وارد نشود.
از جمله نمونه های کاربردی و بسیار مفید بند رخت بالکنی، می توان به نوع رخت آویزهای دو تکه اشاره نمود. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول دارا بودن دو بخش مجزا برای آویزان کردن لباس است. در قسمت بالایی این محصول 10 میله قرار دارد که می توان تعداد بسیار زیادی از لباس ها را بر روی آنها قرار داد و همچنین در قسمت پایین آن 7 میله برای آویزان کردن لباس های کوچک مانند جوراب، دستکش و لباس زیر تعبیه شده است.
یکی دیگر از نمونه های معروف این محصولات، بند رخت استاتیک است. میله های فلزی این رخت آویز با روکش استاتیک ضد زنگ پوشانده شده است و همین امر مقاومت و دوام آن را به میزان فراوانی افزایش می دهد.

مرکز صادرکننده انواع بند رخت تاشو اپارتمانی

مرکز صادرکننده انواع بند رخت تاشو اپارتمانی مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید، یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده بهترین و عالی ترین بند رخت تاشو اپارتمانی در بازارهای داخلی کشورمان می باشد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که مدت هاست صادرات انواع بند رخت های استاندارد و باکیفیت به سایر کشورهای جهان نیز از طریق مرکز ما آغاز شده و سالیانه شاهد رشد صادرات این محصولات به دیگر نقاط جهان نیز می باشیم.
این بند رخت ها دارای زیبایی و جذابیت بسیار زیادی در ظاهر خود می باشند و یکی از ویژگی های منحصر به فرد آنها این است که پس از استفاده می توان آنها را به خوبی تا کرد و تا زمان استفاده بعدی در یک گوشه قرار داد. پیچ و رول هایی که برای تولید این رخت آویز به کار رفته اند بسیار محکم و بادوام بوده و آن را به خوبی نگه داشته اند. 

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید