مجموعه  زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات انواع مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید بندرخت فلزی و استیل تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده بندرخت استاتیک فلزی و استیلفروش فوق العاده انواع بندرخت ضد زنگ سقفیقیمت بهترین بندرخت پشت دری ارزانلیست تولید کنندگان بندرخت مدرن در تهرانبندرخت آپارتمانی تاشو دو طبقه با پایین ترین نرخ

یکی از لوازمی که وجود آن در هر خانه جزئی از ضروریات محسوب می شود، بند رخت است. بند رخت آپارتمانی تاشو محصولی جدید با قابلیت تاشو بهترین گزینه برای آپارتمان ها و خانه های بدون حیاط است. چرا که هم فضای کمی را اشغال می کنند و هم دارای کیفیت عالی هستند. قیمت خرید بندرخت فلزی با استیل ضد زنگ که در مدل های متنوع ساخته شده است؛ بصورت روزانه در سایت منتشر می گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مدل های جدید و متنوع بند رخت های تاشو آشنا شوید.

قیمت خرید بندرخت فلزی و استیل تاشو

خرید عمده بندرخت استاتیک فلزی و استیل

خرید عمده بندرخت استاتیک فلزی و استیلانواعی از بندرخت های خانگی علاوه بر اینکه جای کمی را اشغال می کنند به شما این امکان را می دهند که آن را در هر مکانی که می خواهید قرار داده و لباس هایتان را روی آن بگذارید و پس از خشک شدن، شما قادر خواهید بود آن را به راحتی جمع کرده و در مکان دلخواه قرار دهید که بندرخت استاتیک فلزی نمونه ای از این بند رخت هاست و با توجه به روکش استاتیک دارای طول عمر بالایی است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد؛ بند رخت تاشو علاوه بر بدنه مقاوم باید دارای طناب مقاوم در برابر فشار و تحمل وزن لباس ها باشد. که این دو مکمل هم برای یک بند رخت باکیفیت خواهد بود.

فروش فوق العاده انواع بندرخت ضد زنگ سقفی

فروش فوق العاده انواع بندرخت ضد زنگ سقفیانواع بند رخت با توجه به سلایق مختلف موجود در بازار به شرح زیر است:

  1. بند رخت سقفی
  2. بند رخت هتلی
  3. بند رخت ریلی تاشو
  4. بند رخت قرقره ای
  5. بند رخت پشت دری
  6. بند رخت طبقه ای
  7. بند رخت آویزان
  8. بند رخت پایه دار و ایستاده
  9. و…

شاید به نظر بند رخت یک وسیله خیلی ساده باشد. اما حین استفاده به اهمیت آن پی خواهید برد که باید در انتخاب آن خیلی توجه کرد. فروش فوق العاده بندرخت ضد زنگ در طرح های سقفی که نیاز به فضای کمی دارند و مناسب برای آپارتمان هایی که علاوه بر حیاط، بالکن هم ندارند؛ توسط این مجموعه در حال انجام است.
اما ویژگی هایی که بند رخت های سقفی دارند.

  1. طراحی زیبا، ظریف و خلاقانه
  2. قابلیت نصب در سقف اتاق ها و بالکن منازل
  3. حمل و جابجایی آسان
  4. ارتجاعی بودن و استحکام بند های رخت
  5. قیمت مناسب در مقایسه با کالا های مشابه
  6. قابلیت استفاده در هتل ها و مهمانسرا ها
  7. ضد زنگ و بادوام
  8. طول بند رخت زیاد
  9. و…

قیمت بهترین بندرخت پشت دری ارزان

قیمت بهترین بندرخت پشت دری ارزانبند رخت پشت دری یکی از متفاوت ترین بند رخت هایی است که به بازار ارائه شده و برای انواع آپارتمان ها حتی آن هایی که تراس ندارند بسیار مناسب است. این مدل از بند رخت ساخت ایران بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و از جنس استیل ضد زنگ می باشد. ویژگی های بند رخت پشت دری، این محصول را بسیار محبوب کرده است.
فروش عمده بندرخت استیل ارزان مدل پشت دری و انواع مدل های مختلف، توسط این مجموعه با قیمت های بسیار مناسب در سراسر کشور عرضه می گردد.

لیست تولید کنندگان بندرخت مدرن در تهران

لیست تولید کنندگان بندرخت مدرن در تهرانبندرخت در ابتدا در مدل های کاملا ساده تولید می شد؛ و با توجه به استقبال گسترده از این نوع بندرخت، کارخانه جات تولید کننده مدل های متنوع از بندرخت های را به بازار ارائه کردند که به دلیل مدل ها و کاربرد های ویژه، این نوع بند رخت ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
امروزه بند رخت های جدید علاوه بر مدل جدید و مدرن، دارای کیفیت های فوق العاده نیز هستند. کیفیت و قیمت مناسب بند رخت های مدرن، فروش این محصول را چندین برابر کرده است.

بندرخت آپارتمانی تاشو دو طبقه با پایین ترین نرخ

بندرخت آپارتمانی تاشو دو طبقه با پایین ترین نرخبند رخت علاوه بر کاربردی که دارد، به عنوان یک وسیله برای دکوراسیون نیز شناخته شده است. زیرا خریداران علاوه بر کیفیت و قیمت به مدل بند رخت نیز بسیار توجه می کنند. از جمله این بند رخت ها می توان به مدل بندرخت ریلی تاشو آپارتمانی اشاره کرد که هم کاربرد فراوانی دارد و هم فضای کمی را اشغال می کند.
جهت خرید بندرخت فلزی ارزان و البته مدل های مدرن این محصول، با واحد فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید