مجموعه  زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات انواع مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع بند رخت استاتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

دانستنی هایی درباره انواع بند رختشرکت بازرگانی انواع بند رخت استاتیک

بعد از یک شست و شوی تمیز و مرتب همواره بانوان خانه دار نیاز به بند رخت استاتیک مناسبی دارند تا خرواری از لباس ها و پارجه هایی شسته شده را در معرض هوای پاک قرار دهند تا خشک شود. امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و کاهش فضای زیستی و حذف حیاط ها از خانه ها امروزه نیاز است تا هر خانه یک بند رخت استاتیک متناسب با نیاز خود تامین کند تا لباس های شسته شده را در معرض نور خورشید و هوا قرار دهد.

دانستنی هایی درباره انواع بند رخت

انواع بند رخت های گوناگونی در اندازه ها و ویژگی های خاصی در بازار وجود دارد که از آن می توان به بند رخت بالدار استاتیک در جنس های گوناگون اشاره کرد که در کنار طرح ها و مدل های جذاب کاربرد بسیار خوبی در تزیین خانه ها دارد.

از آنجایی که همواره در هر خانه نیاز به ابزاری تحت عنوات رخت آویز احساس می شود لذا این مدل به ‌صورت تاشو و جمع شو طراحی و تولید شده است تا بعد از استفاده جمع آوری شود و جای زیادی را اشغال نکند.

همواره این نوع بند رخت ها در حمام یا گوشه‌ای از آشپزخانه و یا بالکن های آپارتمان ها استقرار می یابد. همچنین شایان ذکر است انواع بند رخت ها باید از وزن کمی برخوردار باشند تا سهولت در حمل و نقل را به مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد.

یکی دیگر از  ویژگی های بند رخت تاشو می توان به مقاومت و استحکام بالا برای نگهداری البسه و پارچه های شسته شده اشاره کرد که اگر این بند رخت از مقاومت و استقامت خوبی برخوردار نباشد نمی تواند وزن سنگین و آبدار لباس های شسته شده را تحمل کرده و در نهایت منجر به شکسته شدن آن می ‌شود.

بند رخت هتلی یکی دیگر از انواع بند رخت ها می باشد که در این بند رخت، هنگام نیاز، بند مخصوصی از آن جدا شده و به طرف دیگری که تعیین شده وصل می شود به گونه ای که امروزه استفاده از این بند رخت ها نه تنها در هتل ها بلکه در خانه‌های کوچک نیز استفاده می شود به گونه ای که این بند رخت توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود سوق دهد.

شرکت بازرگانی انواع بند رخت استاتیک

همواره شرکت های تولیدی بند ‌رخت استاتیک بسیاری در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان به این نوع کالای پرطرفدار و همچنین گره گشایی در مشکل جا و مکان بر سر کار آمده اند تا کار را برای بانوان خانه دار با عرضه محصولاتی با کیفیت آسان کنند.

این مجموعه نیز با تولید انبوه و عرضه انواع بند رخت استاتیک به صورت عمده و خرده درصد آن است تا صادرات این محصول استراتژیک را به کشورهای همسایه همچون کشورهای آسیا، اروپا و غیره در پی گیرد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید