مجموعه  زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات انواع مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده بند رخت ضد زنگ در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با رخت آویز آپارتمانی چتریصادرات بهترین انواع بند رخت ضد زنگ

امروزه زندگی آپارتمانی مجالی به خشک کردن لباس ها در فصای باز نمی دهد و ساکنین این ساختمان ها باید از انواع بند رخت ضد زنگ برای خشک کردن البسه استفاده کنند. رخت آویز از نظر جنس، طراحی و اندازه انواع مختلفی دارند که ضد زنگ بودن از اصلی ترین فاکتورهای آن در هنگام تولید و خرید آن است. در این سایت انواع رخت آویز های ضد زنگ و با کیفیت به صورت عمده به تهرانی های عزیز ارائه می گردد.

فروش عمده بند رخت ضد زنگ در تهران

آشنایی با رخت آویز آپارتمانی چتری

آشنایی با رخت آویز آپارتمانی چتری بیشتر ما حیاط هایی با بند های پر از لباس را به خاطر داریم؛ بازی در بین این بندها و لباس ها و تهدید های خاطره انگیز مادران را که از سختی شستن لباس ها و ملحفه ها می گفتند. با ساخت و ساز های جدید و زندگی در آپارتمان های کوچک و بزرگ دیگر امکان آویزان کردن لباس روی بند های پلاستیکی یا فلزی مانند گذشته وجود ندارد. و انواع رخت آویز های پلاستیکی، فولادی و … جانشین بند و طناب های قدیمی شده اند.

چنانچه آپارتمان دارای تراس یا بالکنی باشد در این مکان می توان بند لباسی مهیا کرد ‌و لباس های خیس را آویزان کرد، اما این منظره صورت خوشی نداشته و فضای کوچک این مکان هم، چندان جوابگوی میزان لباس و ملحفه های خیس نیست. در این صورت باید لباس ها را روی هم و یا بسیار فشرده پهن کرد. این کار باعث دیر خشک شدن لباس و چروک شدن آن ها خواهد شد. راه حل بهتر استفاده از انواع رخت آویز های آپارتمانی است. این وسایل که برای زندگی آپارتمانی طراحی شده اند بسیاری از محدودیت های خشک کردن البسه را ازبین برده اند. با توجه به اینکه امروزه بیستر افراد از ماشین های لباسشویی استفاده می کنند، آب لباس ها پس از شستشو گرفته شده و فقط دارای نم کم تا زیاد هستند. رخت آویز ها با داشتن فضای مناسب، قابلیت جدا پهن کردن لباس های خاص را دارند.

از انواع رخت آویز های آپارتمانی بند رخت فولادی و بند رخت تمام استیل را می توان بیان کرد؛ این رخت آویز ها پس از استفاده طولانی، همچنان مقاومت و کیفیت خود را حفظ کرده، زنگ نمی زنند، پوسته پوسته نمی شوند. تغییر رنگ پیدا نمی کنند و بهترین گزینه برای آویختن لباس های سنگین هستند.

رخت آویز چتری یکی از طراحی های جا دار رخت آویز های آپارتمانی است؛ این نمونه به صورت یک طبقه یا دو طبقه ساخته شده و پس از جمع شدن، فضای کمی اشغال می‌کند. از ویژگی های این محصول می توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت چرخش طبقات
  • مقاومت در برابر رطوبت و نور آفتاب
  • وزن کم
  • محور های فلزی و محکم
  • جنس بازو ها از طناب بسیار محکم

صادرات بهترین انواع بند رخت ضد زنگ

صادرات بهترین انواع بند رخت ضد زنگ رخت آویز های تولید شده در ایران به گونه ای طراحی و تولید می‌شوند که از کمترین مکان این وسیله نیز استفاده های کاربردی می‌شود. طراحی های زیبا، استفاده از مواد اولیه مرغوب، جاگیری کم پس از بسته شدن، قابلیت حمل آسان و وزن کم، قیمت مناسب از ویژگی های این محصولات ایرانی است.

این کالا اکنون جزو محصولات صادراتی ایران است که به کشور های همسایه ارسال می شود. انواع بند رخت های ضد زنگ آپارتمانی در مدل های مختلف با کیفیت های بالا، به کشور های دوست و همسایه صادر می شود که باعث ارزآوری برای کشور و افزایش روحیه و اعتماد به نفس تولید کنندگان شده است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید